Cennik
Regeneracja filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów do samochodów osobowych to koszt 350 zł brutto
Regeneracja filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów do samochodów ciężarowych, autobusów i maszyn to koszt 900 zł netto
Najnowsza technologia regeneracji metodą hydrodynamiczną bez ingerencji w strukturę filtra!
Na usługę regeneracji filtrów udzielamy 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów
Skontaktuj się z naszym doradcą i ustal więcej szczegółów:
+48 693-789-100
lub złóż zapytanie w poniższym formularzu
Metoda regeneracji filtrów w naszej firmie polega na wielu procesach przyjaznych dla Twojego filtra:
Opinia z oceny stanu filtra
Diagnostyka celem wykluczenia możliwych uszkodzeń mechanicznych znajdujących się wewnątrz filtra za pośrednictwem kamery endoskopowej
Montaż filtra w profesjonalnej komorze urządzenia regenerującego, który czyści filtr
Pomiary dotyczące zanieczyszczenia filtra, które dołączane są do dokumentacji z przeprowadzonej regeneracji oraz 2 letniej gwarancji
Piątym etapem regeneracji jest wykorzystanie doważarek, które przy prędkościach obrotowych zbliżonych do rzeczywistych, (szczególnie w turbinach o małych gabarytach) sprawdza czy wystąpią dodatkowe zjawiska niedoważenia wirnika. Może to być na przykład odejście ‘zimnego’ koła osi wirowania na skutek ugięcia końcówki osi pod wpływem obciążenia momentem siły. Proces wyważania przebiega po stronie ‘zimnej’ w jednej płaszczyźnie korekcyjnej, przy prędkości obrotowej dochodzącej do 200.000 obr/min.
Cały proces zbliżony jest do faktycznych warunków jakie panują w pojeździe. Zespół części wirujących napędzany jest sprężonym powietrzem a ułożyskowanie jest zasilane olejem o ciśnieniu i temperaturze jak w komorze silnika.
Pierwszym etapem jest czyszczenie filtra polegające na czyszczeniu wodą z dodatkiem dozowanego powietrza pod odpowiednim ciśnieniem i częstotliwością wstecznie do kierunku przepływu spalin
Drugim etapem jest czyszczenie filtra jak wyżej w odmienionym kierunku czyli zgodnie z kierunkiem przepływu spalin
Trzecim etapem jest ponowne wykonanie etapu pierwszego które ma na celu całkowite usunięcie zalegających resztek sadzy, nagaru, popiołu i wszelkich innych zanieczyszczeń
Czwartym etapem jest ponowne czyszczenie zgodnie z kierunkiem przepływu spalin
Kolejnym etapem jest osuszanie filtra powietrzem, które osiąga temperaturę ok. 90⁰C i wychłodzenie
Ostatnim etapem jest ponowny pomiar stopnia zanieczyszczenia, kompletowanie dokumentacji z przeprowadzonej regeneracji wraz z pomiarem przeciwciśnienia oraz wydanie klientowi z 24 miesięczną gwarancją na wykonaną usługę
Po wykonaniu regeneracji filtra trzeba przeprowadzić diagnostykę komputerową wykonując:
- usunięcie poprzednich wartości filtra
usunięcie błędów ze sterownika silnika
do filtrów FAP kontrola stanu płynu katalitycznego
Przeprowadzenie takiej regeneracji gwarantuje poprawność działania filtra, oczyszczenie filtra w 98,5% i cieszenie się sprawnie działającym pojazdem z homologacją.
Regeneracja nie jest możliwa kiedy filtr lub katalizator ma uszkodzony, niekompletny, nadtopiony bądź pęknięty wkład. Również kiedy widoczne są ślady ingerencji mechanicznej w filtr.