Cennik
Regeneracja filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów do samochodów osobowych to koszt
Regeneracja filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów do samochodów ciężarowych, autobusów i maszyn to koszt
od 350 zł brutto
od 700 zł netto
Najnowsza technologia regeneracji metodą hydrodynamiczną bez ingerencji w strukturę filtra!
Na usługę regeneracji filtrów udzielamy 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów
Skontaktuj się z naszym doradcą i ustal więcej szczegółów: +48 693-789-100 lub złóż zapytanie w poniższym formularzu
Metoda regeneracji filtrów w naszej firmie polega na wielu procesach przyjaznych dla Twojego filtra:
Opinia z oceny stanu filtra
Diagnostyka celem wykluczenia możliwych uszkodzeń mechanicznych znajdujących się wewnątrz filtra za pośrednictwem kamery endoskopowej
Montaż filtra w profesjonalnej komorze urządzenia regenerującego, który czyści filtr
Pomiary dotyczące zanieczyszczenia filtra, które dołączane są do dokumentacji z przeprowadzonej regeneracji oraz 2 letniej gwarancji
Pierwszym etapem jest czyszczenie filtra polegające na czyszczeniu wodą z dodatkiem dozowanego powietrza pod odpowiednim ciśnieniem i częstotliwością wstecznie do kierunku przepływu spalin
Drugim etapem jest czyszczenie filtra jak wyżej w odmienionym kierunku czyli zgodnie z kierunkiem przepływu spalin
Trzecim etapem jest ponowne wykonanie etapu pierwszego które ma na celu całkowite usunięcie zalegających resztek sadzy, nagaru, popiołu i wszelkich innych zanieczyszczeń
Czwartym etapem jest ponowne czyszczenie zgodnie z kierunkiem przepływu spalin
Kolejnym etapem jest osuszanie filtra powietrzem, które osiąga temperaturę ok. 90⁰C i wychłodzenie
Ostatnim etapem jest ponowny pomiar stopnia zanieczyszczenia, kompletowanie dokumentacji z przeprowadzonej regeneracji wraz z pomiarem przeciwciśnienia oraz wydanie klientowi z 24 miesięczną gwarancją na wykonaną usługę
Po wykonaniu regeneracji filtra trzeba przeprowadzić diagnostykę komputerową wykonując:
- usunięcie poprzednich wartości filtra zapisanych w komputerze pojazdu
- usunięcie błędów ze sterownika silnika
- do filtrów FAP kontrola stanu płynu katalitycznego
Przeprowadzenie takiej regeneracji gwarantuje poprawność działania filtra, oczyszczenie filtra w 98,5% oraz cieszenie się sprawnie działającym pojazdem z homologacją.Regeneracja nie jest możliwa kiedy filtr lub katalizator ma uszkodzony, niekompletny, nadtopiony bądź pęknięty wkład. Również kiedy widoczne są ślady ingerencji mechanicznej w filtr.